NKS Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Tenkte jeg kunne bruke dette forumet til å få litt kvalifisert input slik at jeg ikke stiller helt på bar bakke når verkstedet kommer med sine diagnosefunn. Takk til dere som har kommet med gode råd. Tilbake til verkstedet for mer diagnose og evt. flere reparasjoner på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Avhengig av hvor mye du ønsker å legge i det av egeninnsats, så kan du relativt rimelig ordne deg diagnosutstyr selv. Deretter få litt veiledning her om hva det du ser på betyr. Ta i såfall en titt i diagnostråden og dieseltråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NKS Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Takk for tips! I denne omgang blir det nok verkstedet som står for diagnosene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Du får oppdatere oss underveis da. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NKS Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Partikkelfilteret er tett og dagens avlesing er dobbelt så høy som avlesingen forrige uke (verdien var 150 vs. 75 og skulle vel ligge på rundt 20 synes jeg å huske). De bytter lambda-sonden og prøver å rense partikkelfilteret med et eller annet renseskum. Bilen er grei på småkjøring på flat vei, men i bakker sliter den med å holde farten oppe så håper dette gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå