elknuto Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Har en avrunda bolt til hjullageret bak jeg skal få av. Og tenkte å bruke varme og avtrekkeren for skadede bolter fra biltema. (http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Avtrekker-for-skadede-bolthoder-9-stk-2000020870/) Noen som har noen erfaringer med det biltema sine avtrekkere. Og eventuelle tips til å få den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Tilsvarende sett har fungert for meg, tror det var en bolt på en caliper. Kan være verdt å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 hvis det er en bolt som har blitt rund, så kan du ofre en 12 kant pipe å hamre på , dette har hjulpet meg mange ganger, å hvis det er en umbrako eller torx som har blitt så kan du virkelig hammre inn en 12 kant bits. det finnes 4 brukbare verktøy for køddne bolter å det er , innvendig å utvendig 12 kant, varme , vicegrip har aldri brukt den biltema saken forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Når du har festet det du skal for å løsne anbefaler jeg å bruke slagtrekker. Da løsner det meste. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Slagtrekker-2000032610/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elknuto Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Prøvde det settet. Funket dessverre ikke men sikkert fint å ha i fremtiden. Skal sveise på en en mutter i lik størrelse og prøvde med en mutter trekker for å få den løs i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå