Gå til innhold

Pris på bytte av register N47, BMW 318D


Evenjo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig hatt problemer med min BMW 318D 2008 modell. Det viser seg at det er slark i registerkjedet og at hele registeret må byttes. Bilen har gått 140000km. Har søkt BMW om goodwill og har fått godkjent 50% dekning av registerbytte.

Prisen de skal ha for registerbytte er totalt ca. kr. 38000,- De regner kr. 23500,- av dette i arbeidspenger og de har sagt at de ikke skal ut med motoren. Får som sagt dekt 50% av dette slik at prisen blir ca. 19000kr.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaring med dette, og om at denne prisen er riktig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
På 16.10.2017 den 20.49, Evenjo skrev:

Hei!

Har nylig hatt problemer med min BMW 318D 2008 modell. Det viser seg at det er slark i registerkjedet og at hele registeret må byttes. Bilen har gått 140000km. Har søkt BMW om goodwill og har fått godkjent 50% dekning av registerbytte.

Prisen de skal ha for registerbytte er totalt ca. kr. 38000,- De regner kr. 23500,- av dette i arbeidspenger og de har sagt at de ikke skal ut med motoren. Får som sagt dekt 50% av dette slik at prisen blir ca. 19000kr.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaring med dette, og om at denne prisen er riktig?

 

Hei.

Ser at dette er noen år siden, men søkte du goodwill hos en vanlig BMW forhandler?

Jeg tror jeg har fått samme problemet. Har hatt bilen i 4,5 mnd. Kjøpt hos forhandler. Gått 109k. BMW 318i Touring Bensin.

2011mod. Står nå hos Autopower i Oslo. Venter i spenning på resultat av diagnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...