shamma Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 (endret) heisann gutter å jenter har nettopp kjøpt meg en 520d 2000mod, plages med dålig fart i varmeapperate,uansett hva jeg vrir på på panele så endrer ikke luften seg,eks fra frontrute til siden vifta går for full fart men kommer liksom ikke noe luft? kjører diagnose så får jeg opp left heat exchanger temperature sensor,open circuit Endret Oktober 22, 2017 av shamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet Oktober 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2017 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 Har du sjekket etter blokkeringer av luft inntaket? Og kan du høre at det skjer noe inni dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odinalfred Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 Kan hende jeg er på villspor her, men det er ikke snakk om viftemotstanden? Hadde ett lignende problem på min gamle e39, koblet viftemotstanden ut og sprayet på kontaktene og plugget den inn igjen, og vipps så var problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 Er ikke det bare å forsøke det samme på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet Oktober 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2017 hørres ut som vifta går for fult,men kommer liksom ikke noe luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet Oktober 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2017 Har lagt ved en film,vifta går både på lav fart å høy,prøvd å bytte vifte motstand men ingen bedring :-/ 20171028_150100.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Det kommer litt luft men tilsvarer ikke megden som skulle vært,vifta går for fult men lite luft,har fjernet filtre ved inntake av luft å kjenner det suger når apperate går men svææært lav effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) Bump Endret November 12, 2017 av shamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Søker man på "feilen" du beskriver så kommer det opp bilder av en temp sensor på radiatoren.. Ikke at jeg vet om denne temp-sensoren skal kunne påvirke luftrykket inn til cabinen. Men, sku jeg tippe så er et spjeld lukket et sted? Om vifta går og du kjenner at det går å endre posisjon mellom de ulike utblåsene, men ingen trykk så kan det være så at noe sperrer for utblåset et sted? En vaier har hoppet av? Løv i en kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Virker slik som du sier et spjeld som er lukket et sted,har sjekket spjeld ved inntake på pollenfilter mot vifte,men er det noen flere?har montert nye pollen filter også,og sjekket at vifta går korekt vei og det gjør den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Det er mange spjeld inni dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Skulle tro dashen sku bli ekstremt varmt da?om vifta blåser å bare litt luft kommer fram i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Så da antyder du at det ikke er det som er problemet? Meget underlig i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå