fretit Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Jeg har orginale xsenon faclift frontlykter, men klarte å knekke festene til blinklysene til begge to og klarte itilleg å bestille PreFace lykter istedefor Facelift lykter, så iogmed at huset er eneste eg hovedsakelig trenger å bytte lurer eg på om huset er likt da eg er ganske likker på at glasset er formet anderledes, men eg har facelift glass liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Greit å nevne hva slags bil det er snakk om. E46 regner jeg med ut ifra avataren din? Isåfall er facelift og pre-facelift forskjellige i både hus og glass når det gjelder frontlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretit Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 Ja eg merket det såvidt eg kunne ser er hovedforskjellen festene til blinklys, hvis det ikkke hadde hvert for det ser det ut til at det kunne holdt å bytte lyktglass. men kan jo vere andre smådetaljer eg ikke har sett også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Du kan sende lyktene tilbake og bestille riktige, vet ikke hvor du har handla men koed.no er veldig raske på å svare på mail, samt å motta retur på feilbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretit Skrevet November 16, 2017 Forfatter Share Skrevet November 16, 2017 KJøpte de privat via finn og selger ønsket ikke lyktene tilbake, men fikk solgt de og kjøpt riktige for 3 ganger så mye 😂😂😓😓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå