sst079 Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 Hei. Har oppstått et problem med bremselysene på min 2000 mod. E46 320iT. Uavhengeg om jeg bremser eller ikke, så slår bremselysene seg sporadisk på. Etter en stund slukker de av seg selv igjen. Noen som har vært borte i lignende? Takker for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 Har du prøvd å bytte det enkleste først? Pære og sikring? Har hørt om tilfeller lignende det du har hvor det har løst problemet. Eventuelt om det er dårlig kontakt et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2017 6 timer siden, Gabz skrev: Har du prøvd å bytte det enkleste først? Pære og sikring? Har hørt om tilfeller lignende det du har hvor det har løst problemet. Eventuelt om det er dårlig kontakt et eller annet sted. Jeg har byttet pærer, uten at det hjalp. Sikring har jeg ikke tenkt på, verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Finnes en liten kontakt på bremsepedalen, koster 100,- kan jo være denne? https://www.autodoc.dk/calorstat-by-vernet/8271452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2017 (endret) 7 timer siden, Øyvind.J skrev: Finnes en liten kontakt på bremsepedalen, koster 100,- kan jo være denne? https://www.autodoc.dk/calorstat-by-vernet/8271452 Aha! Der har vi en potensiell synder! Takker! Endret Oktober 30, 2017 av sst079 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå