Noidea Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Hei, jeg har en bmw 318i e46 1999 modell m43 motor, og må bytte hele motoren, og jeg lurer på om jeg må ha samme motorkode som er m43 eller om det går and å ha en aen type motor inni? og evt hva som må bytted i tilegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Skal du ha en annen motor må du i utgangspunktet søke til SVV om å bygge om først. Også må motoren være like ny eller nyere enn bilen den skal i, blant annet. Så det letteste mtp. fremtidig surr er nok å bytte til en lik motor. Skal du ha annen motor er det dessuten mye deler som muligens er annerledes. Ledningsnett, styreenhet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noidea Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) aaaha, men har fått et tilbud om å kjøre M52 b20 110 kw motor å styreenhet og ledningsnette følger med, så denne kan passe i min bmw 318? som har orginalt motor m43? Endret Oktober 31, 2017 av Noidea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå