Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med kanskje verdens beste allround bil 😀 Jeg kjørte en slik for noen uker siden på Bavaria Roadshow, helt rått. Det er den perfekte kombinasjonen av komfort, kraft og lyd. Lyden alene er nesten grunn nok til å kjøpe denne bilen. 

For min del så kan jeg med hånden på hjertet si at hadde det ikke vært for prisen på 1,3 millioner, så hadde jeg hatt en i bestilling nå. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en brukt om ett år eller to, for dette fristet. Kos deg så mye med en fantastisk bil 👍

Skrevet
15 timer siden, johnja skrev:

Jeg har 11000 km i en slik, hver tur er en glede😊😊😊😊

16 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med kanskje verdens beste allround bil 😀 Jeg kjørte en slik for noen uker siden på Bavaria Roadshow, helt rått. Det er den perfekte kombinasjonen av komfort, kraft og lyd. Lyden alene er nesten grunn nok til å kjøpe denne bilen. 

For min del så kan jeg med hånden på hjertet si at hadde det ikke vært for prisen på 1,3 millioner, så hadde jeg hatt en i bestilling nå. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en brukt om ett år eller to, for dette fristet. Kos deg så mye med en fantastisk bil 👍

Tusen takk 👍🏻 Nettopp med bakgrunn i lyden bestilte jeg Harman Kardon og ikke Bowers & Wilkinson musikkanlegg.. Regner med jeg beholder denne i 2-3 år, så kommer den på markedet med lav km stand og som ny da jeg er petimeter 😉Går rett til lakkforsegling når hentet. 

Skrevet

Gratulerer med ta bil, fikk gleden av å prøve den på RoadShow, ble veldig imponert! Dog er jeg ikke så komfortabel i komfortstolene, mulig jeg ville gått for sportssetene. Hva valgte du? :) Få ut litt flere bilder også. :D

Skrevet
5 timer siden, runstra skrev:

Tusen takk 👍🏻 Nettopp med bakgrunn i lyden bestilte jeg Harman Kardon og ikke Bowers & Wilkinson musikkanlegg.. Regner med jeg beholder denne i 2-3 år, så kommer den på markedet med lav km stand og som ny da jeg er petimeter 😉Går rett til lakkforsegling når hentet. 

Med den lyden motor og eksos lager så trenger man ikke det heftigste anlegget😉

Da snakkes vi om 2-3 år 👍

Skrevet
53 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Med den lyden motor og eksos lager så trenger man ikke det heftigste anlegget😉

Da snakkes vi om 2-3 år 👍

Min kommer til salgs i mars😎😎😎😎

Skrevet
On ‎11‎.‎11‎.‎2017 at 21.21, johnja skrev:

Jeg har 11000 km i en slik, hver tur er en glede😊😊😊😊

Så bra :- Fint om du har noen tips etc så får vi dele erfaringer underveis:-

Skrevet
19 timer siden, fupsaker skrev:

Gratulerer med ta bil, fikk gleden av å prøve den på RoadShow, ble veldig imponert! Dog er jeg ikke så komfortabel i komfortstolene, mulig jeg ville gått for sportssetene. Hva valgte du? :) Få ut litt flere bilder også. :D

Valgte komfortsetene så blir interessant å se.. Flere bilder kommer når jeg får bilen. Har god erfaring fra comfortseter i F10 / F11 og F15, men skjønner de er noe annerledes i G30.

Skrevet
2 minutter siden, runstra skrev:

Valgte komfortsetene så blir interessant å se.. Flere bilder kommer når jeg får bilen. Har god erfaring fra comfortseter i F10 / F11 og F15, men skjønner de er noe annerledes i G30.

Jeg har comfort i min, syns de er helt fantastisk behagelig.

Jeg har også med ventilasjon, deilig når det er varmt, men viftene bråker mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...