Gå til innhold

Min M550i G30


runstra
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med kanskje verdens beste allround bil 😀 Jeg kjørte en slik for noen uker siden på Bavaria Roadshow, helt rått. Det er den perfekte kombinasjonen av komfort, kraft og lyd. Lyden alene er nesten grunn nok til å kjøpe denne bilen. 

For min del så kan jeg med hånden på hjertet si at hadde det ikke vært for prisen på 1,3 millioner, så hadde jeg hatt en i bestilling nå. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en brukt om ett år eller to, for dette fristet. Kos deg så mye med en fantastisk bil 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, johnja skrev:

Jeg har 11000 km i en slik, hver tur er en glede😊😊😊😊

 

16 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med kanskje verdens beste allround bil 😀 Jeg kjørte en slik for noen uker siden på Bavaria Roadshow, helt rått. Det er den perfekte kombinasjonen av komfort, kraft og lyd. Lyden alene er nesten grunn nok til å kjøpe denne bilen. 

For min del så kan jeg med hånden på hjertet si at hadde det ikke vært for prisen på 1,3 millioner, så hadde jeg hatt en i bestilling nå. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en brukt om ett år eller to, for dette fristet. Kos deg så mye med en fantastisk bil 👍

Tusen takk 👍🏻 Nettopp med bakgrunn i lyden bestilte jeg Harman Kardon og ikke Bowers & Wilkinson musikkanlegg.. Regner med jeg beholder denne i 2-3 år, så kommer den på markedet med lav km stand og som ny da jeg er petimeter 😉Går rett til lakkforsegling når hentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, runstra skrev:

 

Tusen takk 👍🏻 Nettopp med bakgrunn i lyden bestilte jeg Harman Kardon og ikke Bowers & Wilkinson musikkanlegg.. Regner med jeg beholder denne i 2-3 år, så kommer den på markedet med lav km stand og som ny da jeg er petimeter 😉Går rett til lakkforsegling når hentet. 

Med den lyden motor og eksos lager så trenger man ikke det heftigste anlegget😉

Da snakkes vi om 2-3 år 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fupsaker skrev:

Gratulerer med ta bil, fikk gleden av å prøve den på RoadShow, ble veldig imponert! Dog er jeg ikke så komfortabel i komfortstolene, mulig jeg ville gått for sportssetene. Hva valgte du? :) Få ut litt flere bilder også. :D

Valgte komfortsetene så blir interessant å se.. Flere bilder kommer når jeg får bilen. Har god erfaring fra comfortseter i F10 / F11 og F15, men skjønner de er noe annerledes i G30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, runstra skrev:

Valgte komfortsetene så blir interessant å se.. Flere bilder kommer når jeg får bilen. Har god erfaring fra comfortseter i F10 / F11 og F15, men skjønner de er noe annerledes i G30.

Jeg har comfort i min, syns de er helt fantastisk behagelig.

Jeg har også med ventilasjon, deilig når det er varmt, men viftene bråker mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...