EmAk Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 Fin modell og farge grattis! Noe mer spec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmAk Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 1 time siden, Evopower skrev: Fin modell og farge grattis! Noe mer spec? Takk Ganske grei første bil, er en 320 2.2L 170hp manuell. kjørt kun 186xxx og så det er jo ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 2 timer siden, EmAk skrev: Takk Ganske grei første bil, er en 320 2.2L 170hp manuell. kjørt kun 186xxx og så det er jo ganske bra. Bare å montere kompressor da! Hadde det på min 2.2, ble en helt annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sydvest Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 24 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Bare å montere kompressor da! Hadde det på min 2.2, ble en helt annen bil. Hvor mye koster det totalt? Med kompressor, ny map og diverse annet man må bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2017 Share Skrevet November 19, 2017 6 minutter siden, Nlklas skrev: Hvor mye koster det totalt? Med kompressor, ny map og diverse annet man må bytte Jeg endte vel på ca 25k for nesten komplett kompressor kit jeg kjøpte brukt. Kjøpte tuning fra Fekzen i Sverige uten startsperre og flyttet turtallsperre til 7000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå