Melkviken Skrevet November 23, 2017 Skrevet November 23, 2017 (endret) Hei, har en 87 bmw 320, hatt bilen i ca 10 år, og har nok stått og støvet i garasjen de siste 8 årene??.... Planen er å få tatt rust, og restaurere bilen, bilen skal bli orginal, forutenom senk & hjul. Tips ang senkesett og felger mottas med takk:-) Hvis noen vil lese den gamle tråden min, så er det bare og trykke her : Måtte lage ny bruket pga fikk ikke logget inn med den gamle:-) Legger ut bilder fra kveldens økt, demontert front, skjermer og forstilling. Endret November 23, 2017 av Melkviken Maxopp reagerte på dette 1
Melkviken Skrevet November 24, 2017 Forfatter Skrevet November 24, 2017 Liten økt ikveld også, blir ikke så mye mekketid når man er småbarnsfar, men fikk da gjort noe Tatt av dører foran, frontrute, bakrute, bagasjelokk, + div småtteri hist og pist:-)Blir mye deler etterhvert....Tror ikke det har vært helt tett....Rust finnes....Klipsjern fra Wurth.... meget kjekt! Smidig og god og bruke! Maxopp reagerte på dette 1
tpmek Skrevet November 26, 2017 Skrevet November 26, 2017 Kjekt å se at fler går helt inn til «beinet» har selv samme (rust) prosjekt. Jeg har stort sett holdt på høst å vinter. Syntes det er greit å ta en pause innimellom. Lykke til på ferden 👍👍
Melkviken Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Skrevet Januar 24, 2018 Ja her blir det litt pauser:-) har ikke varme i garasjen, så det, + kombinasjonen med og være småbarnsfar gjør til att dette prosjektet kommer til og ta sin tid:-) meeen, jeg har ikke noe hastverk, men tok en liten økt ikveld, fått ut matte, bakre sidevinduer, baksete, og litt div indre kledning:-) Maxopp reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 28, 2018 Skrevet Januar 28, 2018 Liker planene her og morro å følge. Bra og se du tar ting ned til beinet og får denne fin. Og viktig å ikke forhaste seg ,da blir enn lei og alt blir galt. Du kommer i mål tilslutt og det beste er når du har fjernet rusten og kan behandle den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå