Thundercoil Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Min kasse er i tipp topp form, så det at "alle" kasser skraper i 3. gir er en litt tynn forklaring, siden to andre har sagt det fra før også. Så nå er det tre stykker som sier det. Godt å høre 2 minutter siden, Daniel. skrev: Du får ta en spørrerunde på gruppen å se hvor mange M5 eiere som har kasse som skraper i 3. gir Frister, men da hadde jeg følt meg enda mer som en tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Ligger en girkasse på finn mener jeg å ha sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 5 minutter siden, Thundercoil skrev: Frister, men da hadde jeg følt meg enda mer som en tulling. Haha Men hvis det faktisk er sant så er det jo kjekt å vite. Han ene som er admin i E39 Norge (Erik) har en E39 M5, så har du den røde som gikk her i Bergen, han som kommenterte har jo M5 drivverk i E30 osv. Så det skal da være et par der inne i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 @stoltbmwelsker Send gjerne link, om du finner den. Sjekker finn ofte, men kan være jeg har gått glipp av den. 2 minutter siden, Daniel. skrev: Haha Men hvis det faktisk er sant så er det jo kjekt å vite. Han ene som er admin i E39 Norge (Erik) har en E39 M5, så har du den røde som gikk her i Bergen, han som kommenterte har jo M5 drivverk i E30 osv. Så det skal da være et par der inne i hvertfall. Sant det. Jeg får evt. omformulere det litt, så jeg ikke driter ut en av de få som gadd å svare. Hehe. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 2 minutter siden, Thundercoil skrev: @stoltbmwelsker Send gjerne link, om du finner den. Sjekker finn ofte, men kan være jeg har gått glipp av den. Sant det. Jeg får evt. omformulere det litt, så jeg ikke driter ut en av de få som gadd å svare. Hehe. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=104972978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 (endret) @stoltbmwelskerFlott. Takker Den har jeg faktisk sett, men trodde det kun sto E39 540i der... Sendte han melding jeg. Får se om alt er tip-top og prisen levelig. Edit: den var solgt Endret Januar 6, 2018 av Thundercoil Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå