oledra Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 (endret) Noen som vet om denne fargen ble levert bare på individual? Har en e34 touring som har den, synest den er nydelig. Endret Desember 18, 2017 av oledra Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Desember 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2017 Tenkte å selge x5 og få skilt på denne igjen. Kjørt lite 160000 og meget skjelden farge etter det jeg kjenner til. Tenkte å ordne rust i dører og bulk i hjulbue etter vert. Fin for rust under og kanaler da den har vert tectylbehandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 18, 2017 Share Skrevet Desember 18, 2017 Individual farge, ja. Kom vel også på E39 M5 og E46 M3, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Desember 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Individual farge, ja. Kom vel også på E39 M5 og E46 M3, tror jeg. Var det jeg trodde, måtte du da bestille bil i denne fargen når du skulle kjøpe bilen hos forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 18, 2017 Share Skrevet Desember 18, 2017 Ja, er nok veldig få som kom originalt med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Desember 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2017 Har en til jeg med samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Stilig og sjelden farge på en E34! Den minner faktisk noe om Indivudual Azurit Sort som er leverbar på flere modeller idag. Fargekode 305 Petrol Mica Metallic, ble levert også på E31 som Individual farge men har aldri sett en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Fett. Absolutt en pen farge. 540i sedan den der også ja, ikke gærent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå