Tehan Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Hjelp, automatkassa gikk i nødmodus over natta. Satt batterilader på kvelden før, for å lade batteriet. Sku start bilen dagederpå så kom lampa for girkassen på, nødmodus. Kun 3 gir og revers. prøvd å koble av batteri men nytter ikke, noen som vet hva dette kommer av. Bilen er 98 mod Bmw 525tds uten steptronik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Veldig få personer/ingen kan svare deg på hvorfor automatkassen din er i nødmodus via Internett.Du må ta en diagnose, så ta det derfra. Ellers blir det bare synsing og gjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tehan Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Ja skjønner det, lurt no bære på om nån som hadd vært borti det, siden det skjedd over natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 18, 2017 Share Skrevet Desember 18, 2017 lad batteriet. jeg opplevde det samme på en bil jeg hadde for noen år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tehan Skrevet Desember 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2017 Har lada batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Jordet du minuskabel ved lading? Hvilken type lader er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Ellers generelt og rart for meg også, E39 sin elektronikk liker ikke lading! Jeg har en smart lader som både ikke lader om kretsen ikke er riktig jordet, kompenserer for temp etc men likevel, elektronikken er svärt ömfintlig på lading. Jeg måtte bytte blant annet veivakselsensor etter en lengre vedlikeholdslading på over 24 timer, videre rök et par lyspærer. Så noen kondensatorer e.l lignende et eller annet sted er antagelig ikke i god form og det har jeg merket på flere E39. Om det er rett å si at alle E39 sliter med det er usikkert men de jeg har vært borti, 5+ har vist slike tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå