vegard89 Skrevet Desember 19, 2017 Share Skrevet Desember 19, 2017 (endret) Hei. Ser at GS blant annet selger doble utblås som du kan ettermontere, men for og få det til og passe så må du skifte ut diffus også. Er det kun m-sport fangere som du kan skifte ut diffus på? Eller går det på som feks sportline, som jeg har nå per dags dato ? Mvh. Vegard Endret Desember 19, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Etter det jeg har skjønt så er det kun M-sport fangerne du kan bytte diffusor på. Sportline f.eks har det som ser ut som en diffusor, men er "one piece" med fangern. Så for å få 335 look må nok hele fangern byttes. http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1024985 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 Takk for svar M-ini95 ja 335 look har eksos på vær sin side av fanger, om jeg ikke tar feil? I mitt tilfelle tenkte jeg mer på og erstatte med en dobbel utblås i stedenfor den enkle som er der ifra før, men må vel uansett bytte ut fangeren går jeg ut ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Stemmer det at 35i har utblås på hver side, og du har nok rett i at du må ha annen fanger selv for to utblås på et sted alternativet er jo å kutte, men da må du være flink så det ikke ser ut som du har kutta det med en brødkniv. Marius2002 og vegard89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2017 (endret) Ja var det jeg regnet med, Nei kutte veit jeg ikke om jeg tørr og ta sjangsen på. Hadde det hvert en gammel sierra så hadde jeg nok lett tatt fram brødkniven. Takk for svar Endret Desember 21, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå