Mondragon Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Hei Fikk denne lysende lampen i går kveld Bilen er en 2008 model, X3 m.fullt servicehefte Verkstedet mitt er ikke åpent før kommend onsdag Kan jeg kjøre til da? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Så lenge bilen går som den skal er det bare å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondragon Skrevet Desember 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2017 Så kjempebra 👍 Hverken hører eller merker noe på bilen så da satser jeg på at det går greit frem til onsdag. Takk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Ein grei huskeregel for lamper i dashen e at gule lamper e ting som ikkje virka, men bilen funka. Raude lamper betyr som regel at nåke e skikkeleg gale og at du bør stoppa/undersøka problemet snarast Mondragon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Increased emissions fikk jeg selv går en stund siden. Du må sjekke at vakuumledningen for egr fungerer. Hvis ikke så feilsøk dette. Andre ting det kan være er for.eks luftmengdemåler. På min var det hull i trykkslange fra turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 On 7/14/2018 at 6:58 AM, 02dag said: Increased emissions fikk jeg selv går en stund siden. Du må sjekke at vakuumledningen for egr fungerer. Hvis ikke så feilsøk dette. Andre ting det kan være er for.eks luftmengdemåler. På min var det hull i trykkslange fra turbo. Motorlys kan være så mye, blir bare rein spekulasjon uten ett diagnoseapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå