Kallekarlsen Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Hei, jeg har en e61 med sport understell hvor fjæren fremme på venstre side knakk i dag, og jeg har fått tilbud om å kjøpe fjær fra en e61 med m-sport understell. Vil m-sport fjærene passe på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallekarlsen Skrevet Desember 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2017 Etter litt søk på nettet ser jeg at det skal passe: Msport suspension is identical to sport suspension. Msport is all cosmetic additions onto the regular sport package Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Nå har jeg ikke spesifikt sjekket e61, men generelt er dette en sannhet med modifikasjoner som gjerne gjentas relativt ofte. Dersom du er i tvil er det jo veldig enkelt å sjekke ETK og vite med sikkerhet. Jeg vet dog at e6x "m sport dempere" er de samme på kryss og tvers av en hel haug forskjellige modeller (motoralternativer). Jeg vet ikke helt om dette henger sammen med at "M Sport understell" på e6x har 704 kode, og ikke 705. 705 til e39 som eksempel er _ikke_ det samme som "sportsunderstell" (ikke i nærheten en gang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå