williamsahr Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 (endret) er det muligt å bruke eit pre-face panser på ein face-lift bil? eller må eg modifisere for å få det til å passe? og ka må eg gjøra då? takk for svar Endret Januar 15, 2018 av williamsahr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Jeg kan ikke svare på om det passer passer, men OM det gjør det, så husk at nyrer henger fast i panser og pre-face har mindre nyrer enn face og av samme grunn andre linjer på panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Facelift kan benyttes på pre-facelift uten problem, men litt usikker på andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Det må du nesten bare prøve. Burde ikke være umulig, som awt sier så går jo facelift på preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå