Ringdal96 Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Hei! Har en BMW e87 06 mod med iDrive som ikke funker. Noen som har no tips til hva jeg kan gjøre eller hva jeg skal se etter? Er en BMW Navigation Business, med hifi anlegg. Finner bare lignende problemer fra 5-serie når jeg søker om det, men som jeg har oppfattet er ikke disse enhetene like. Takk!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Det er (i praksis) samme system i 1-serie og 5-serie, men systemet som feiler i 5-serie er normalt navigasjon professional, og ikke business (selv om det finnes tilfeller av de også). Litt usikker på hva jeg hadde gjort i ditt tilfelle, men systemet du har er jo ikke det hele store, så jeg ser igrunn ikke poenget med å legge så mye penger i det. Se om du kan finne ny enhet hos en høgger, eller evt. på eBay. 1-serie- og 3-serie-enhetene passer om hverandre, 5-serie-enhetene har en litt annen software, så er litt mer styr å montere de. Ville ikke gitt mer enn 1000-1500,- for en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringdal96 Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 Da skal jeg se etter det, tusen takk for svar!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Er det skjermen som er død, eller er det knappehjulet som ikke virker? Sistnevnte sviktet i en E87 som jeg hadde, og det var superlett å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringdal96 Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 Skjermen er svart men går opp som den skal. Så er usikker på om det er skjermen som har tatt kvelden eller hele systemet. Noen som vet om jeg får noe svar ved å ta diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Har du lyder? Altså radio, PDC, glemmer å slå av lys etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringdal96 Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2018 PDC funker ikke, men setebelte osv blir jeg varslet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Da holder jeg en knapp på navienhet, og ikke skjerm (men garanterer naturligvis ingenting ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringdal96 Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2018 Da skal jeg se etter en ny enhet😊 takk for hjelp😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå