BMW Ginnis Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 hei, skulle skifte bærearmen på venstre framside idag.. da jeg skulle få ut bolten som er festen til selve forstillingen så kom ''hylsen'' ilamme.. får det ikke av bærearmen.. hvis jeg får den av er det bare å sette den på plass i forstillingen etterpå? eller må jeg kjøpe ei ny ''hylse''?? trenger å få løst dette litt rask siden jeg er avhengig av bil for å komme meg til og fra jobb.. bilde i vedlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 Jeg brukte en brytegaffel og varmet med en liten propan brenner. Banket som fanden med ei stor øks. Kom til slutt. Hylse kan ikke kjøpes løst. Du bare setter den på og strammer bolten til. BMW Ginnis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Ginnis Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2018 ok, får gi den en omgang imorgen da Takker for kjapt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 Får faktisk slike på ebay.de Nå er jeg ikke sikker på om dette er til rett type da, men tipper det fins til begge om man kikker mer.. Jeg brukte foresten ters når jeg bytta å de kom ut. Stramma godt til og varma med propan, stramma enda mer, varma enda mer før det smalt.. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå