Nordstrom96 Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Hei! Oppdaget plutselig at mitt høyre blinklys fremme lyser konstant når jeg bruker kun parklys. Setter jeg på vanlig nærlys så slukker den igjen. Funker som den skal ellers. Har lagt opp AE lys på parklysene med eget rele osv. Kan det være jordfeil? Kommer en ledning med rød + svart ledere på som jeg er litt usikker på hvor kommer fra (mulig det er den gamle kontakten til parklysene som er klippet?. Når + er koblet på sammen med parklysene lyser kun høyre blinklys. Kobler jeg den fra, lyser begge blinklysene, men ikke parklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Blinklysene slår seg på med svak styrke som en slags backup funksjon når parklysene ikke fungerer. Mulig noe ikke er som det skal være med det du har koblet opp ja Nordstrom96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordstrom96 Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 Men det er vell litt rart at det skal skje sånn plutselig? fungerte som det skulle i rundt 2 år... Lyser heller ikke svakt, men ganske kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Mye kan skje på to år. Spesielt elektronikk. Nordstrom96 og quandt1960 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå