Daniel. Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 Hørt mye negativt om BSR. Holder du til i Hordaland eller noe, siden du bruker Jæger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhavaristen Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 48 minutes ago, Daniel. said: Hørt mye negativt om BSR. Holder du til i Hordaland eller noe, siden du bruker Jæger? Har du? Hva da? Jeg har søkt litt rundt og de fleste virker veldig positive. Ja, jeg bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 1 minutt siden, Motorhavaristen skrev: Har du? Hva da? Jeg har søkt litt rundt og de fleste virker veldig positive. Ja, jeg bor i Bergen. Litt forskjellig, mye fra andre tuning folk som har måttet rydde opp i BSR sine ting. Og de holder visst ikke det de lover osv. Ville mye heller latt Hordaland Chiptuning eller Turbofun Garasjen få trimmet min bil i hvertfall om den ikke allerede var trimmet Hørt kun positivt om de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhavaristen Skrevet Februar 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2018 14 hours ago, Daniel. said: Litt forskjellig, mye fra andre tuning folk som har måttet rydde opp i BSR sine ting. Og de holder visst ikke det de lover osv. Ville mye heller latt Hordaland Chiptuning eller Turbofun Garasjen få trimmet min bil i hvertfall om den ikke allerede var trimmet Hørt kun positivt om de. Har lest litt mer om de forskjellige. Hordaland Chiptuning virker greie. Billigere enn BSR også. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå