Bækkmann Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 (endret) Hvordan er Office funksjonaliteten med iPhone? I dette tilfellet, gjelder det en 2011 mod F10, VIN - C513814. Telefonen er en iPhone 8, med iOS 11.2.6. Har oppdatert det jeg vet om av telefon / Bluetooth software, og huket av det jeg kjenner til av Bluetooth relaterte tillatelse på telefonen. Siden mail-ikonet vises på "Unread Messages" så burde det kanskje funke? Testet med å sende en mail til meg selv for å sjekke om det var kun uleste mail som kom frem, men det gjorde det altså ikke.. Endret Februar 22, 2018 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Hvis du går inn på https://www.bmw.com/content/bmw/marketBMWCOM/bmw_com/en_CC/footer/compatibility-check.html så står det at telefonen ikke er kompatibel med office-funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 Der var den siden ja, takk for link Det var jo kjipt.. Virker som at det er ingen telefoner som har full funksjonalitet. @SweetBMW har heller ikke løsningen på å gjøre det umulige mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Jeg la inn e-mail i connecteddrive-portalen og sendte til bilen. Mener jeg får fram e-post da. Kan sjekke i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 2 minutter siden, MGunders skrev: Jeg la inn e-mail i connecteddrive-portalen og sendte til bilen. Mener jeg får fram e-post da. Kan sjekke i morgen Hvilken årsmodell har du? Connected Drive portalen er vel ubrukelig før 2013/14 modeller? Jeg får beskjed om at "Bilen kan ikke tilføyes kontoen din" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 2012 Bilen min er bruktimportert fra Tyskland så jeg la inn bilen via den tyske portalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Office fungerer hos meg så lenge man har en Android-telefon tilkoblet via Bluetooth. E-post og SMS kommer opp. Funker ikke med iPhone. Skal du ha den funksjonen så må du nok bruke en annen telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Jeg får SMS med iPhone, men ikke e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2018 2 timer siden, awt skrev: Jeg får SMS med iPhone, men ikke e-post. Med hvilken iPhone, og hvilken iOS? Du har vel NBT du, ser for meg at det er noe friskere på telefon oppkobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Nå iPhone 10, men fungerte også med iPhone 6S. NBT ja, men fikk også med CIC i 1-serien jeg hadde. Usikker på om jeg hadde iPhone 6S da, så det var sikkert med iPhone 5. Lurer på om jeg måtte aktivere visning av SMS på låst skjerm(?) i 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Må aktivere varslinger under innstillinger på BT på telkefonen, da virker sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå