sst079 Skrevet Mars 1, 2018 Share Skrevet Mars 1, 2018 Hei! Et kjapt spørsmål - kan/vil en haltende vannpumpe lage en raklende form for lyd? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2018 Share Skrevet Mars 1, 2018 Det er veldig vanskelig å svare på dette. For du og andre kan ha en annen oppfatning av hva som er en raklende lyd. Men svaret er trolig uansett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Mars 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2018 1 time siden, Otis skrev: Det er veldig vanskelig å svare på dette. For du og andre kan ha en annen oppfatning av hva som er en raklende lyd. Men svaret er trolig uansett ja. Ser den! Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk for et par mnd siden beskjed fra en mekaniker om at vannpumpen begynte å bli sliten. I løpet av de siste 2-3 dagene har det dukket opp en slik raklelyd i fremkant av motor. Så jeg «håper» jo da at dette kan skyldes vannpumpen, og ikke andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 Om det er raklelyd fra vannpumpen så er nok lageret gåent da vil du kunne se at reimhjulet danser litt opp og ned og til sidene, det er bare å åpne panseret å se om den går fint rundt, gjør den ikke det, så stopp motor med engang å bytt vannpumpe. Kan også ta av reim å kjenne om det er slakk i pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 Da er raklelyden identifisert, og det VAR vannpumpa som sang på siste verset. Ny er på plass, og alt i skjønneste orden Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå