Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en ganske omfattende mangellapp på min 2006 BMW 318d, og tenkte i den forbindelse å kjøpe delene på koed, (evt Skruvat på enkelte av delene) Jeg har fått tilbud fra mekonomen-verksted så jeg har delenummer fra mekonomen men trenger å finne originaldel-nummer for å bestille riktig. Noen som kan hjelpe meg litt med det?

Bremseslange bak MEK 03-Q32.344
Hjullagersett, foran MEK 07-5040
Stabilisatorstag, Venstre MEK 08-61427
Støtdemper, Venstre, Foran MEK 10-G8213
Fjærbeinslager, Foran MEK 10-80167
Støvbeskyttelsesett, Bak MEK 10-80167
Støtdemper Bak, Høyre 
Fjærbeinslager, Bak MEK 10-35398
Bærearm, Bakre, venstre Nedre MEK 08-72585
ABS-Krans, Bak MEK 06-76148

Er det for øvrig noe annet jeg trenger av små-deler (Muttere/skruer/Bremsevæske) som kan være greit å ha med i samme slengen?

Skrevet
15 minutter siden, sindro1986 skrev:

Har fått en ganske omfattende mangellapp på min 2006 BMW 318d, og tenkte i den forbindelse å kjøpe delene på koed, (evt Skruvat på enkelte av delene) Jeg har fått tilbud fra mekonomen-verksted så jeg har delenummer fra mekonomen men trenger å finne originaldel-nummer for å bestille riktig. Noen som kan hjelpe meg litt med det?

Bremseslange bak MEK 03-Q32.344
Hjullagersett, foran MEK 07-5040
Stabilisatorstag, Venstre MEK 08-61427
Støtdemper, Venstre, Foran MEK 10-G8213
Fjærbeinslager, Foran MEK 10-80167
Støvbeskyttelsesett, Bak MEK 10-80167
Støtdemper Bak, Høyre 
Fjærbeinslager, Bak MEK 10-35398
Bærearm, Bakre, venstre Nedre MEK 08-72585
ABS-Krans, Bak MEK 06-76148

Er det for øvrig noe annet jeg trenger av små-deler (Muttere/skruer/Bremsevæske) som kan være greit å ha med i samme slengen?

gsbildeler.no, skriv inn reg.nr så kan du selv se gjennom i hver hovedgruppe av komponenter. E.g forstilling, bremser, 

Skrevet

Lever bilen inn på eu godkjenning på et annet verksted og få tilbud fra de. Pleier alltid å gjøre det når jeg får en lang liste. Har alltid (9/10) blitt kortet ned.

Skrevet
9 timer siden, Boble73s skrev:

Lever bilen inn på eu godkjenning på et annet verksted og få tilbud fra de. Pleier alltid å gjøre det når jeg får en lang liste. Har alltid (9/10) blitt kortet ned.

Det er ikke mulig å levere inn bilen på ny kontroll hos et annet verksted etter de nye reglene som kom for noen år siden.

Å ta med mangellappen til et annet verksted å få tilbud kan man selvfølgelig gjøre.

Skrevet

Ser ut til at det blir å bestille deler på skruvat.no bare for å få den igjennom eu-kontrollen

Men kan noen hjelpe meg med hvilke deler jeg trenger på skruvat for å bytte høyre støtdemper bak og venstre støtdemper foran? 

Er så mange lager å velge mellom, men på tilbudet fra mekonomen er det kun beskrevet som "fjærbeinslager"

Er en 2006 318d (122hk) med vanlig understell

Skrevet (endret)

Sjekk pris på Koed.no óg. Dei pleie å vera billigare enn GS. Berre pass på at du kjøpe originaldeler (med mindre du bevisst e på jakt etter uoriginalt) :)

Endret av RF91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...