oledra Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 (endret) Ingeting Endret Mars 12, 2018 av oledra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Har han momset bilen? Jeg gjorde dette en gang, han har egentlig ikke lov og selge bilen i Norge uten at han først betaler mva på den. Men jeg snakket med tollvesenet og fikk kranglet meg til at jeg betalte mva på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 (endret) Endret Mars 12, 2018 av oledra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Han har fortsatt ikke lov og selge bilen i Norge uten og momse den. Så det riktige vil vere at han betaler mva. for deretter og selge bilen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 (endret) For å kunne registrere en importbil fra EU, må man ha eksportpapirer (transittdokumenter) utstedt av tollmyndighetene i det siste landet man er i når man forlater EU. I tillegg må man ha bilens originale registreringsdokumenter som brukes til avgiftsberegning, samt dokumentasjon på kjøpspris. https://www.toll.no/no/bilimport/ Endret Mars 10, 2018 av Maxmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå