540is Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 Fikk opp denne feilmeldingen når jeg koblet på en 2010 X1. Programmet finner bilen men jeg får opp denne meldingen og den nekter å starte opp med diagnose. Bilen har vært tilkoblet mange ganger tidligere. Har ikke prøvd andre enda. Det er en 2014 utgave av Ista og ca 4 år siden den ble innstallert , men det står at det er masse dager igjen av lisensen. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 Aner ikke. Men mulig det er noe kræsj med din versjon eller noe. Har ihvertfall aldri sett denne beskjeden. Kan du ikke bare legge en litt nyere en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mars 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2018 Har lastet ned din siste utgave, så det blir sikkert løsningen , men så var det den dørstokkmila da.. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 Dette har skjedd meg en del ganger, er ofte litt trøbbel med noe register endringer osv... Men nye versjoner pleier løse det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå