gdsundelin Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Hei BMW foreningen har en veldig dårlig holdig til kundene. Om man blir plaget med forhandlere som ikke kan skru så er kunde servise hos bmw group norge null av verdi. Fabrikk Garanti på BMW, virker for meg null av verdi. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har satt bilen inn på verksted med samme feil uten at autoriserte BMW verkste ikke klare å repare feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 (endret) 15 minutter siden, gdsundelin skrev: Tekst Du må nesten utdype litt mer her før du påstår at garantien er null verdt og hva er BMW foreningen? Endret April 9, 2018 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdsundelin Skrevet April 9, 2018 Forfatter Share Skrevet April 9, 2018 Jeg kjøpte en BMW M550 dx Norsk bil, har byttet drivaksler 2 ganger, å de er igjen gåen holder ca 1000 km før ulyd. Først forhandler sa de skulle være slik med ulyd å var ikke gåen. Etter mye om og med å 40 talls eposter og ufattelig mange telefoner rutet BMW Group Norge bilen til en annen autorisert BMW forhandler / verksteder. De ser også ikke ut til å reparer bilen, skifter fram akslinger komplett etter 1000 km får jeg ulyd i akslingene. Nå svarer verken forhandlere som har skrudd på bilen eller BMW Group Norge på henvendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 17 timer siden, gdsundelin skrev: Jeg kjøpte en BMW M550 dx Norsk bil, har byttet drivaksler 2 ganger, å de er igjen gåen holder ca 1000 km før ulyd. Først forhandler sa de skulle være slik med ulyd å var ikke gåen. Etter mye om og med å 40 talls eposter og ufattelig mange telefoner rutet BMW Group Norge bilen til en annen autorisert BMW forhandler / verksteder. De ser også ikke ut til å reparer bilen, skifter fram akslinger komplett etter 1000 km får jeg ulyd i akslingene. Nå svarer verken forhandlere som har skrudd på bilen eller BMW Group Norge på henvendelser. Hvis du har hatt samme feil 3 ganger tror jeg og den er blitt reparert tilsvarende uten hell har du rett på en ny vare, altså en ny bil. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Hvor gammel er bilen? Hvor langt har den gått? Har du hatt den siden den var ny? macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå