Strat0s Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Hei! Byttet dashbord i bilen for og få koppeholdere som endte i at jeg plutselig kun får varmluft i bilen... Blåser ikke noe luft ut noen plass utenom ned i gulvet. Tatt av dashbordet igjen, men finner ikke noe som ikke er som det skal utenom to ledninger ved hanskerommet. Sjekka med en kompis og der var de heller ikke tilkoblet noe Leste av feilkodene, men da var jo alt galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Ser jo veldig ut som LIN bus er ute å kjører. Men hvor det er aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Mai 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2018 Lin bus blir IHKA som er panelet med bryterene da? http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1315527 muligens prøve og få tak i et nytt panel og prøve med :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Mai 21, 2018 Share Skrevet Mai 21, 2018 Har du prøvd å resette feilkodene for å se om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 On 21.5.2018 at 11.52, arildopc skrev: Har du prøvd å resette feilkodene for å se om det hjelper? Prøvde, men fikk ikke slettet de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 Muligens fått tak i nytt panel nå i håp om at det er feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 Prøvd med nytt panel nå uten lykke... Prøvde å leke litt med maxidas, men får ikke til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 På maxidasen ser feilkodene slik ut, kan spjelda stå i feil vinkel elns siden det står 255%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 FANN FEILEN! En pin på ene kontakten bak bryterpanelet som var litt løs sykt irriterende og deilig hahah Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-powaa Skrevet Mars 11, 2023 Share Skrevet Mars 11, 2023 Heisann, har samme problemet på min e70, husker du hvilken kontakt dette var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2023 Share Skrevet Mars 11, 2023 1 time siden, M-powaa skrev: Heisann, har samme problemet på min e70, husker du hvilken kontakt dette var? Det er jo bare 1-2 eller 3 kontakter bak der, sjekker du alle sammen så er du jo safe. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå