raymond99er Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Spørsmålet ligger no i tittelen men går sport filter gjennom EU kontroll? Eller MÅ det være orginal filter boks? Montert sport filter på min BMW E36 320I så skulle bare høre om jeg må ta vare på orginal filterboksen osv eller bare ha sport filter på gjennom EU og (Bilde fra Google Bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Så nylig en mangellapp der en hadde fått feil på det pga "Synlig modifisering av motor", men tror nok de fleste kontrollører gir faen. MEN, den plasseringen der er dum. Nå suger den til seg masse varm luft fra motoren, noe som har negativ virkning på motoreffekten. Anbefaler deg å flytte den helt fram til lykten, gjerne med varmeskjold rundt, eller gå over til vanlig luftfilterboks. Amarios og raymond99er reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Jeg ville nok tatt vare på den originale filterboksen uansett. Hvis du en gang skal selge så er det mange som liker og ha det originalt. raymond99er reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond99er Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 Hmm sedd en god del laget om den orginale luftfilter boksen og lagt sport filteret inni det bare uten topplokk på, evt kan man jo ha orginalen liggende om man no sku selge bilen en dag, noe eg neppe blir, men kjekt å ha orginalt liggende ja. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå