ErikBR94 Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Noen som har tåkelys å anbefale til 2013 F31? Vanlig halogen i spredere, mens resten er bixenon. Noen som kjenner til noe «look-alikexenon» til spredere uten at det ser helt jalla ut? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Vil anbefale LED fremfor halogenpærer med blått glass (ref. xenon-lookalike) Du kan enten kjøpe LED pærer med riktig sokkel (som er litt hit and miss) Eller så kan du legge litt ekstra penger og kjøpe et sett originale LED tåkelykter. Disse matcher AE og xenonfargen perfekt, for å ikke nevne at bilen går gjennom EU kontroll med dette (selvom det å switche fra led pærer til halopærer er enkel sak) lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Ta en lesetur i den store LED tråden her på forumet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 14 timer siden, ///M-ini95 skrev: Vil anbefale LED fremfor halogenpærer med blått glass (ref. xenon-lookalike) Du kan enten kjøpe LED pærer med riktig sokkel (som er litt hit and miss) Eller så kan du legge litt ekstra penger og kjøpe et sett originale LED tåkelykter. Disse matcher AE og xenonfargen perfekt, for å ikke nevne at bilen går gjennom EU kontroll med dette (selvom det å switche fra led pærer til halopærer er enkel sak) Akkurat det med EU kontroll kommer det vel litt an på hvor man tar EU kontrollen, jeg tok min på gamle E60en på Bilia Follo, og hadde da LED pærer i original tåkelysa, fikk ikke noe merknad på dem. Ellers har ekstralys.no kvalitetspærer, har brukt dem når det kommer til LED belysning, og det er god kvalitet. Lett å bytte på F31 er det også, legg bare hjulet over på ene siden, to skruer ut, bytt pære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikBR94 Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 Veit du hvilke type pære fra ekstralys jeg kan kjøpe som passer til bilen, og evt linka? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Både H8 og H11 sokkel passer. H11 må bare tilpasses litt. Kjøpte først noen 80W på ebay, men ikke helt fornøyd og prøvde noen hos Ekstralys.no. Brukte dette først, men byttet til originale LED noe som ble mye bedre synes jeg. Kjøpte dette som pent brukt på Ebay fra England til kr 1400,- Var der på fotballkamp og tok de med i bagasjen hjem. Nye koster ca Kr 3500,- fikk jeg oppgitt hos Billia og hos Koed. Anbefaler originale fremfor løse pærer, hvis de ikke bare er til pynt da Disse går fra ebay går fint: https://www.ebay.com/itm/2-X-LED-Fog-Light-H11-Bulbs-For-BMW-1-2-3-4-5-Series-F30-F31-F34-GT-F35/232726613781?hash=item362f964f15:g:R2wAAOSwi5daycOc eller disse fra Ekstralys.no https://www.ekstralys.no/h8-6000k-led-60w2 eller https://www.ekstralys.no/h8-4300k-led-25w Avhenger av farge du ønsker på dem. Husk å kode bort pæresjekk. Eller om du bytter til originale kan du også FA kode inn 5A1 med Esys feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikBR94 Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 Se her ja! Tusen takk for svar 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå