Brian Skrevet Juni 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2018 Otis: du er ikke plaget med kaklingen du sikkert? Ja, de høres ganske like ut fra oljelokket iallefall. Men jeg tror ikke jeg får fremprovosert den kaklinga på tomgang, mulig det må være en viss motstand. Må få noen til å gasse litt mens jeg prøver og høre nøyere etter tror jeg. Mye kjekkere før i tiden når man kunne stå å gasse selv i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Nei, ikke plaget i det hele tatt. Eller, jeg vet jo den er der når jeg tar av oljepåfyllingslokket, men jeg er vant til den og den bare er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 Merker du noe forskjell i lydnivå på kakklingen mtp på temperatur? For meg så er den mer høylydt når motoren er kald. Da er jo oljen tynnere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2018 Hmm, mulig det ja, uten at jeg har tenkt helt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå