Mons1 Skrevet Juni 15, 2018 Share Skrevet Juni 15, 2018 (endret) Nå spør jeg kanskje dumt, men er det noe servoolje på f10/f11? Det er iallefall ikke noen plass å sjekke servooljen. Jeg har fått sånn rar følelse i styret. Akkurat som om servoen er noe forsinket. Føles som om det er slakk i styringen eller at servoen sliter pga manglende servoolje. Leste nettopp at mange slurver med å skifte servoolje og spesielt på BMW. Så da lurer jeg på om det er noe servoolje å skifte på en F11? -13 f11 520da Touring xDrive Endret Juni 15, 2018 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 15, 2018 Share Skrevet Juni 15, 2018 Om du dynamic drive så har du en påfylling ved kjølevæske tanken, om du ikke har dynamic drive har du eps og ingen tank. Ref internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 15 minutter siden, Otis skrev: Om du dynamic drive så har du en påfylling ved kjølevæske tanken, om du ikke har dynamic drive har du eps og ingen tank. Ref internett. Det er det jeg har en mistanke om. Sjekket og det finnes ingen olje-beholder for servo og nede på servoen er det ingen hydrolikk-slanger, men men motor. Men er det da ingen form for smøring her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Elektrisk servo på F10/11, Servotronic av ZF. Altså ingen hydraulisk væske som driver styringen men en elektrisk motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå