JAdaBMW Skrevet Juli 2, 2018 Skrevet Juli 2, 2018 Jeg er i tenkeboksen på å restaurere en 1985 modell 635CSI etter min gamle onkel på 90 år!!! Han har hatt bilen siden den var ny, og slik endte hans karriere som BMW eier Hvordan er det å få tak i brukte deler? Trenger i første runde å lande en handel på et bra frontstykke og panser. Men trenger som dere ser mer frontdeler.... Om noen har noe for salg fra en delebil etc, gi beskjed.. Jan O.D, Årrestan og AlexHD reagerte på dette 3
JAdaBMW Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Skrevet Juli 3, 2018 I dag ha jeg demontert alt i fronten og gått over bilen litt. Ikke funnet noe som helst av rust. Den har gått i Spania og Belgia hele sitt liv og aldri sett snø eller salt. Bare dette gjør den vel vært å restaurere. Siden jeg ikke får noe napp her på deler, er det noen utenlands som har brukte deler til disse bilene? Å kjøpe alt nytt blir for dyrt...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 Gratulerer med fin bil. Har kastet 2 stk fronter til slik bil, da de bare ble liggende og samle støv... Prøv å søk etter deler på E24 gruppa på FB Del gjerne noen flere bilder med oss.
Designer Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 Håper du gjør et forsøk på restaurering, alt for godt utgangspunkt selv om det kan bli vanskelig med den skaden. Jeg skal nå hvertfall følge med på prosjektet. Elsker E24 og skal selv ha en engang, gratulerer med flott bil!
Tyggern Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 (endret) Et stykke på veien..https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88454445&fks=88454445 Jeg har en komplett fanger fremme til overs, men stål delene er ikke i best stand. De kan eventuelt sandblåses og lakkeres. om ikke du kjøper den i finn der. har ligget til salgs lenge. tror sikkert de har den endawww.facebook.com/groups/1175817155772987/ Endret Juli 4, 2018 av Tyggern
Tyggern Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 42 minutter siden, Designer skrev: Håper du gjør et forsøk på restaurering, alt for godt utgangspunkt selv om det kan bli vanskelig med den skaden. Jeg skal nå hvertfall følge med på prosjektet. Elsker E24 og skal selv ha en engang, gratulerer med flott bil! Kjøpe nå? jeg skal selge Designer reagerte på dette 1
Designer Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 4 minutter siden, Tyggern skrev: Kjøpe nå? jeg skal selge Ja typisk det. 😂 Dessverre. Handla akkurat en E92 335i nå i Mai så blir å ha den i noen år. Så hus, så får vi se etter det. 😊
Årrestan Skrevet Juli 4, 2018 Skrevet Juli 4, 2018 Må følge denne, E24 må være noe av det fineste verket BMW har 😁 Håper virkelig du fikser denne opp! Kan vel ikke være så mye værre enn kun ny front/panser? Og når du skriver den er veldig god for rust, så hadde ikke jeg nølt en gang.
JAdaBMW Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Skrevet Juli 7, 2018 Jeg er relativt ny på BMW, selv om jeg har restaurert og bygd om endel andre biler i årenes løp, så faglig sett er ikke denne bilen noen stor utfordring annet enn for lommeboka. Jeg skal ta noen bilder og legge ut. Men ingenting blir gjort med bilen før jeg har en ny front i hus. Er det noen som har en liste over tilgjengelig ekstrautstyr den gang bilen ble solgt ny? Designer reagerte på dette 1
Årrestan Skrevet Juli 7, 2018 Skrevet Juli 7, 2018 3 timer siden, JAdaBMW skrev: Jeg er relativt ny på BMW, selv om jeg har restaurert og bygd om endel andre biler i årenes løp, så faglig sett er ikke denne bilen noen stor utfordring annet enn for lommeboka. Jeg skal ta noen bilder og legge ut. Men ingenting blir gjort med bilen før jeg har en ny front i hus. Er det noen som har en liste over tilgjengelig ekstrautstyr den gang bilen ble solgt ny? Send meg PM så kan jeg prøve å hjelpe gjerne med opplyst skiltnummer.
JAdaBMW Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Skrevet Juli 10, 2018 jeg har tatt noen bilder etter hvert som jeg har ryddet litt rundt. Kun funnet et lite rusthull på bakre hjulbue under hekkskjørtet. Bak i bagasjerom finnes det ikke rust, kun en del tektylsøl, så her er det bare vask, sliping og lakkering
JAdaBMW Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Skrevet Juli 10, 2018 Denne type hekkskjørt har jeg ikke sett før. Er det noen som har noe info....?
JAdaBMW Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Skrevet Juli 10, 2018 Helt og pent BMW sportsinteriør med fin farge til bilen. Her tror jeg at jeg kommer langt med vask og søvsuger. Bilen ser også ut til å ha de orginale velourmattene fra 1985. Min gamle onkel som nå er 90år I August sa den gang han kjøpte bilen ny når jeg spurte hvorfor han ikke bestilte skinnseter, så sa han at en kunne ikke sitte og skli rundt i noen skinnseter i en racerbil Den dag i dag er han fortsatt glad i fart tpmek, AlexHD, Werther og 2 andre reagerte på dette 5
stig. Skrevet Juli 15, 2018 Skrevet Juli 15, 2018 Hør med bmwmaxi inne på forumet her , han har en del til disse bilene vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå