Eivind320x Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Hei dere. skal handle meg ny bil og ser litt på F25 LCI 20d. Har desverre ikke så mye kunnskap om de bilene, derfor hadde det vært greit med innspill fra dere som eier eller har eid en. Noen kjente svakheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 (endret) Aldri eid, men husker det ble nevnt noe om at vannet som renner fra frontruta og ned dreneringen kan lage så mye helsikke at ledningsnett må byttes. Sjekk Lagunilla sin post i tråden som er lenket Endret August 4, 2018 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet August 4, 2018 Forfatter Share Skrevet August 4, 2018 Takk, noe kjente feil på motor? Tror det er en B47. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Eneste jeg har hørt om på B47 motoren, er at flere har havnet i "limp mode" forårsaket av defekt egr kjøler. Fult mulig at bilen du vurderer allerede har hatt denne bytta på aksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet August 4, 2018 Forfatter Share Skrevet August 4, 2018 Skal få sjekka det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Angående motor; vi har hatt vår bil med B47 motor inne for bytte av EGR kjøler, ble kalt inn. Kan nok sjekke dette ved å ringe en forhandler og oppi reg.nr på aktuell bil ellers er B47 motoren en kvikk motor med mye sprut i i kombinasjon med 8AT. Har kun erfaringer med 190hk versjon med automat selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet August 4, 2018 Forfatter Share Skrevet August 4, 2018 Takk @papertiger skal få sjekket det på mandag. Hvor langt var din gått da du fikk problemer? Dette er også 190hk med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 23 minutter siden, Eivind320x skrev: Takk @papertiger skal få sjekket det på mandag. Hvor langt var din gått da du fikk problemer? Dette er også 190hk med automat. Fikk aldri problemer, men jeg fikk beskjed av forrige eier når jeg kjøpte den at det låg inne en aksjon hos BMW, så jeg skulle bare ta kontakt med forhandler for å avtale time for bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå