vegard89 Skrevet August 9, 2018 Share Skrevet August 9, 2018 (endret) Hei. Di gangene jeg bruker regnsensoren så syntes jeg den reagerer litt tregt til tider når det kommer regn på ruta, selv om den står på maks. Vil det hjelpe og kalibrere/resette regnsensoren? Kan dette da gjøres med Rheingold ( Ista d ) ? Mvh. Vegard Endret August 9, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Mener det kan gjores med ISTA ja, kan hvertfall på DIS. Det kan ofte hjelpe og bare kalibrere den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 1 time siden, Reef89 skrev: Mener det kan gjores med ISTA ja, kan hvertfall på DIS. Det kan ofte hjelpe og bare kalibrere den ja. Takk for svar reef89. Vet du hva jeg går innpå for og kalibrere den på nytt via rheingold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Jeg vil tro det er på service functions og noe under body kanskje? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 (endret) 1 time siden, Otis skrev: Jeg vil tro det er på service functions og noe under body kanskje? Takk otis. Ja det kan godt hende. Skal gjøre et forsøk Endret August 10, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 Hei. Sku idag prøve og kalibrere regnsensor på nytt, ved og gå innpå "service functions" Men når jeg først kom inn på den kategorien så ligger det ingenting inne der. Noen som vet hva dette kommer av? Legger ved bilde under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Mener det var en annen tråd innpå her med samme problemet. Og da manglet personen noen filer i ista mappen. Men husker ikke helt hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) 44 minutter siden, Otis skrev: Mener det var en annen tråd innpå her med samme problemet. Og da manglet personen noen filer i ista mappen. Men husker ikke helt hva det var. Okei. Tenkte og gjøre et forsøk ved og installere ista d på nytt. Holder det bare med og slette rheingold mappen inne på PCen, før jeg installerer på nytt? Kan prøve og søke litt inne her på bimmers, og se om jeg finner en lignende tråd. Takk for svar Otis. Endret Oktober 5, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Det er forsåvidt ingen installasjon, bare å kopiere. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) Da har jeg endlig fått ista d til og fungere. Nå fikk jeg faktisk opp feilkoder som jeg ikke gjorde tidligere også. Jeg la inn alt på nytt igjen, pluss at jeg fulgte den tråden her: Endret Oktober 5, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Ja, se der! Jeg husket det var noe! Bra du fikk fikset det. Fikk du fikset regnsensor da? vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) Ja, var bra det gikk i orden. I følge pcen så ble regnesensor installert på nytt, så da er det bare og vente på at kommer litt regn igjen, sånn at jeg får sjekket om det er blitt bedre. Endret Oktober 5, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Meget bra vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå