bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Hei kjære følgere. Da har jeg gått til innkjøp av bil nr. 2, en E36 320i 94’modell. Fikk kjøpt den av en god kamerat av meg, og dette blir da min prosjektbil nr. 2. Bilen har rullet 220k km, og ble nylig EU-godkjent. Utstyr: M-fanger foran Sort skinninteriør 17» M-sport felger Softtop tak Godkjent senkesett i vognkort PLANER: Hellakkering av bilen Nye M-fangere foran og bak BBS Retro felger Komplett service av motor fxslin og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Så bra ut.. noen planer? bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 1 time siden, bimmerfun skrev: Så bra ut.. noen planer? Her er noen av planene jeg har for bilen er en del rust og skader på karosseriet, så hellakkering blir nok det første på lista I tillegg blir det det undernevnte Nye M-fangere foran og bak BBS Retro felger Komplett service av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Liten update her 😏 Fikk unnagjort første innvendig og utvendig vask av bilen siden jeg kjøpte den. Ble bra resultat 🙌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Ville byttet gearknott, byttet til sportseter og byttet ratt. Din E39 er flott, tenker nok denne også blir bra. Lykke til med prosjektet! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Tusen takk sjef! Blir et spennende prosjekt dette her! Bilen skal ned til Polen for hellakkering og litt div. småtterier som må fikses som bla. ratt osv. Satte på hardtop til den og byttet girkule 😊 tambur4 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2018 Noen stemningsbilder sammen med storebror (E39). Bilen ble kjørt hele veien til Polen nå, da jeg studerer i en by som heter Lublin. Har tenkt å få ordnet diverse småtterier på bilen, som bla. - Motordeksel til M52 uten vanos - Diverse plastdeksler som mangler i motorrom - Oransje sideblinkere - Krom facelift grill r- Hvite org baklykter - Eksos med 2x utblås - Vinduslist førerside - Montering av høyttalere foran - Tenningskabel - Rens av klimaanlegg - Bytte av luftfilter + olje - M-diffuser til bakfanger - Bytte soft-top bakrute - Nytt ratt - Lysbryter innvendig - Tåkelys - Mikrobryter til dører foran og sist, men ikke minst... HELLAKKERING!! Kom gjerne med tips til farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2019 Da var alle mine tidligere punkter gjennomført og bilen står klar til lakkering Denne kommer for salg ved påsketider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2019 Da er bilen inne for hellakkering 😊 som vist på bilder er det en del rust som skal fjernes, men gleder meg til resultatet 🙌🏽✨ Blir en annen farge på bilen btw 😏 bimmerfun og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2019 Oppdatering 🤩 BjornarHS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå