t06afre Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Dette er bare et forslag fra min side. Men så langt jeg kan se finnes det ikke noe egen forumgruppe for spørmål relatert til emner innen bilpleie og eller detailing på bimmers.no. Det syntes jeg det burde være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 www.dcn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 21 minutter siden, CrZyWiz skrev: www.dcn.no Joda men fortsatt mener jeg det kan være greit å ha et sted for slike spørsmål også på dette forumet. Det dukker jo opp tråder rundt dette på forumet nå og da, og da mener jeg at det kan være fornuftig å samle dem på et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 1 time siden, t06afre skrev: Joda men fortsatt mener jeg det kan være greit å ha et sted for slike spørsmål også på dette forumet. Det dukker jo opp tråder rundt dette på forumet nå og da, og da mener jeg at det kan være fornuftig å samle dem på et sted De har det på dcn.no, det finnes flust av tråder, ikke bare show and shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå