Gå til innhold

CarPlay MMI (Apple) fra BimmerTech !


Anbefalte innlegg

Ser at BimmerTech har kommet med en løsning for Apple CarPlay til forskjellige modeller som ikke har dette orginalt. 

Det jeg lurer på er; 

er det noen som har dette installert i bilen sin?

eller hva tenker Dere om dette produktet?

link til BimmerTech:

https://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-5-series-f10-f11-f07/connecteddrive-retrofits/carplay-mmi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Apple CarPlay er igrunn bare en remote styring av apper du har på telefonen, og det er svært få apper per i dag som er forberedt for CarPlay. Jeg har dette original i min '18 model. Hadde klart meg helt fint uten, bruker det kun til Spotify. Det skal komme noe utvidet funksjonalitet med iOS 12, har ikke satt meg inn i hva det innebærer.
Personlig ville jeg aldri betalt $525 for denne funksjonaliteten.

Leste en tråd om emnet på et amerikansk forum for litt siden, de fleste som kommenterte der slakta hele greia.

Du burde hvertfall sjekke det ut i en bil som har det installert før du brenner av flere tusen kroner på det. Ellers er det en viss sjans for at du blir meget skuffet.. Om det du ønsker er å kunne styre Spotify på en forholdsvis enkel og oversiktlig måte, og du syns det er verdt $525, så er det bare å handle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@OveN er nok enig med deg i mye her. Jeg har personlig aldri prøvd Apple car play. Spotify har jeg gjennom apps i bilen så er det bare det jeg får tror jeg at jeg venter. 

Men du vet litt kult med slike oppgraderinger. Men som du sier det er sikkert ikke verdt prisen:).

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har navigasjon ( Noe de fleste med iDrive har) så er carplay greit. Men slik carplay er i dag er det etter min mening bedre slik iDrive er med BMW Apps. Kart app på iphone fungerer glimrende med carplay, men BMW sin navigasjon er mye bedre.

Har hatt Carplay i en del leiebiler som kommer med stor skjerm, men uten navigasjon. Der er det kjempekjekt.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...