Otis Skrevet August 19, 2018 Skrevet August 19, 2018 Jeg synes godt at skal svartmale n47 før utbedringen. Det er svært mange som har hatt dette problemet og som kommer til å få det om de ikke har hatt det. Det er svært kjip ekstra utgift selv om man er i forkant av problemet. Når det er sagt, så har jo m57 også sine svin på skogen med register problemer, dog så er det på langt nær like utbredt og koster under halvparten å fikse før et havari.
Marius2002 Skrevet August 19, 2018 Skrevet August 19, 2018 13 minutter siden, Otis skrev: Jeg synes godt at skal svartmale n47 før utbedringen. Det er svært mange som har hatt dette problemet og som kommer til å få det om de ikke har hatt det. Det er svært kjip ekstra utgift selv om man er i forkant av problemet. Når det er sagt, så har jo m57 også sine svin på skogen med register problemer, dog så er det på langt nær like utbredt og koster under halvparten å fikse før et havari. N47D20C ble betraktelig bedre enn D20A og derfor mener jeg at svartmaling av D20C er urimelig. D20A kan jeg være enig i, men etter årsmodeller trådstarter nevnte er det for det meste LCI med D20C som er aktuelt. Om trådstarter er usikker på hva de aktuelle bilene har så er det bare å poste link til finn.no-annonsen om det er oppgitt regnr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå