Mikaelguld Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Hei. jeg har en bmw 320dat e91 2005 mod som jeg byttet bremser på, etter det kommer det opp feilmelding, brake pads worn, noen som vet hvordan jeg får bort det? prøvde me icarly men går ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Fikk du byttet slitasjevarsler og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelguld Skrevet August 22, 2018 Forfatter Share Skrevet August 22, 2018 ja byttet begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Hei Litt usikker på om dette gjelder E serien, men på F serien så skal ikke bremser/håndbrems være på mens man prøver å resette. Ellers skal det også være mulig å kjøre reset gjennom instrumentpanelet. Prøv det istedenfor carly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelguld Skrevet August 22, 2018 Forfatter Share Skrevet August 22, 2018 Prøvde dette, og står 3800 km eller noe på bremsene, men kommer fortsatt opp brake pads worn? Vetikke om sensorene har fått juling når jeg montere de?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 22, 2018 Share Skrevet August 22, 2018 Gjorde dette senest i går på egen bil. Har bytta både foran lg bak (sensor), men ante ikke at det var en skjult meny i dashen som man kan resette sånt på! Har gått inn med Icarsoft for å slette feilkoden, men den gikk ikke vekk. Så kikka jeg på denne, prøvde det samme og fikk det til med en gang Etter ca halvannet år med brake pads som spretter opp ved oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå