Haug530D Skrevet September 22, 2018 Share Skrevet September 22, 2018 Er ganske ny på F10/F11 og vi var en tur på ferja i dag, mens vi satt i bilen, merket jeg at alle lysene inni bilen (De oransje) og baklysene var tent, tenninga var av. Er det noen innstillinger som er feil eller noe? Når jeg låste bilen med Key Fob'en så forsvant alle lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 23, 2018 Share Skrevet September 23, 2018 Høres helt vanlig ut i mine ører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 23, 2018 Forfatter Share Skrevet September 23, 2018 Jo, men hvor lenge skal lysene lyse og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 23, 2018 Share Skrevet September 23, 2018 Høres jo litt ut som coming home funksjon? Det finnes innstillinger for det under lys. På min F10 så skrur baklysene og Angel eyes seg av så fort jeg åpner døra (når motor er skrudd av). Sitter jeg bare i bilen etter at motor er skrudd av, så vil de være på en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå