Beemerten Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 Har fått tilbud om å kjøpe en svart E46 325i touring av en kompis. Bilen har gått 273 000 km og har en liten mangellapp som koster meg ca 6000,- og fikse. Litt rustbobler på framskjermer og litt på bakluke,men ikke avskrekkende. Lite 325 er som ikke er ix til salgs så eg lurer på ca hvor mye dere tenker den kan være verdt. Eg har jo et tall i hodet,men vil se hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemerten Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 Kan vel legge til at eg får den for 15 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Jeg mener at npr det er snakk om så lite penger så betyr det ikke noe om den går for 12k eller 15k. På toppen er det en kompis sin. Betal om du vil ha bilen og kjøp den. *MrB* reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Slike biler går for 30.000kr også. Bare å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemerten Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 Da ble vi enige om pris,- 😃 Eg har også eid den for 4 år siden så skal bli fint å få den hjem og få den eu godkjent igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå