Mariuse34 Skrevet April 18, 2020 Share Skrevet April 18, 2020 Jeg byttet batteriet, for det var originalt fra 2008. Fortsatt samme feil. Men slettet feilkoder, og tok full rattutslag fra venstre til høyre. Da slukket de og kom ikke tilbake ved neste restart. . Deretter forsvant de fra Carlyen og. Men fikk fortsatt den meldingen om glødeplugger. Bilia ga artig nok et overslag pr telefon på 60.000 kroner uten å ha sett på bilen: Sendte det tilogmed på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snakeshiPL Skrevet Mars 21, 2023 Share Skrevet Mars 21, 2023 Det langt tid siden men hva har du fixe i din bil? Jeg har også likne problem. dsc,abs,flat tire malfunktion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widowmaker Skrevet Mai 5 Share Skrevet Mai 5 På 22.3.2023 den 0.04, snakeshiPL skrev: Det langt tid siden men hva har du fixe i din bil? Jeg har også likne problem. dsc,abs,flat tire malfunktion Har fått samme problem selv, begynte ifjor før vinterlagrning. Etter vinterlagring så var det først 0 problem, men etter noen uker kom det tilbake. Sliter med å skjønne hva problemet skal være, ser så mye rart på nettet, så må vell prøve alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 (endret) Hadde samme feilmeldingar på min. Tyngden av kabelbunten som henger på kontakten inn til DSC-modulen skapte dårlig kontakt. La solide strips rundt kontakten og DSC-modulen og stramma til så kontakten sit godt. Det løste problemet i mitt tilfelle. Litt "bodge fix" mao, men det fungerer. Endret Mai 6 av KMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre_86 Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 Når alle disse lampene og feilkodene kommer samtidig pleier det å ha med hastighets avlesning på ett av hjulene. Mener denne modellen bruker ABS sensor til å sjekke dekk med for lite trykk også. om problemet oppstår med sving til venstre eller Høyre, høres det for meg ut som ett defekt hjulager foran. På hjullager foran er det en avlesning ring som sensoren teller på. I sving og med belasting kan denne forandre distanse mot sensor( veldig små marginer ) beste du gjør er å koble til diagnose i obd 2 kontakten og les ut live hastighet på hver enkelt hjul samtidig. Da ser du fort om en av sensorene indikerer hastighet som er anderledes enn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre_86 Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 1 minutt siden, Andre_86 skrev: Når alle disse lampene og feilkodene kommer samtidig pleier det å ha med hastighets avlesning på ett av hjulene. Mener denne modellen bruker ABS sensor til å sjekke dekk med for lite trykk også. om problemet oppstår med sving til venstre eller Høyre, høres det for meg ut som ett defekt hjulager foran. På hjullager foran er det en avlesning ring som sensoren teller på. I sving og med belasting kan denne forandre distanse mot sensor( veldig små marginer ) beste du gjør er å koble til diagnose i obd 2 kontakten og les ut live hastighet på hver enkelt hjul samtidig. Da ser du fort om en av sensorene indikerer hastighet som er anderledes enn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå