Gå til innhold

Risting i fart


jeffen
 Share

Anbefalte innlegg

Vist jeg kjører i 115-120 å slipper gassen så er det som om hele bilen skjelver.

nesten som om at et dekk er løst ,det kjennes helst når jeg slipper gassen.

kan det være felgene/dekkene erller kan det være noe annet?

ingen bolter er løse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være dekk/felg  eller det kan være casterstag foringer, det kan til og med være stikkakslinger om du har Xdrive

Er det slik med både sommer og vinterdekk?

 Det kan være greit å fortelle hvilken bil du har når du stiller spørsmål på et bilforum eller legge inn i signaturen din hvilken bil du har.

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er kanskje å starte med å sette på sommerhjul som en test, jeg har opplevd noe lignende en vinter på min gamle E39 og da var det masse sand og grus som hadde samlet seg på innsiden av felgene slik at det ble ubalanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekket opp bilen å satte fart på begge bakhjul nå..ser ut som høyre bakdekk har kast..det var litt Forskjell fra venstre dekk..

ser dekkene som står på har proddato 4611 så da er dekket 7år gammelt så kan ha noe med det også å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta ut mine år 2010-produserte Michelin x ice- "semi-piggfrie" dødsfelledekk i går😏

3-serien er av 2000-årgang, så bakre bærearmsfôringer er ikke knallgode lenger. Men med nye dekk, og avbalanserte felger, ser det faktisk ut til at bærearmsbyttet kan utsettes til neste vår. Før dekkskiftet var det risting i bilen, ved de fleste hastigheter. Det ble som å kjøre "ny" bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...