Sand1 Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Heisann folkens, Er det noen som har tilgang på bmw asap. lurer fælt på hva som står på EBA 0400713. Da skvettlapper til e90 pre lci m-sport har gått ut av produksjon. jeg har en mistanke på at disse kan passe lci modellen. da jeg har et alvorlig problem med at veiene blir strødd. jeg har testet med folie og blir ikke godt nok. så ønsker og få tak på noen som passer. men det skal vise seg og bli et prosjekt. noen som har testet skvettlapper fra uten m-sport på en m-sport bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet November 26, 2018 Forfatter Share Skrevet November 26, 2018 (endret) Å fordi som måtte lure om det passet fra en ikke m-sport bil til en med m-sport er svaret nja! Vil ikke si det passet men fungerer på dårlige veier. Har varmet opp plasten litt for og få mindre avstand på kanten. Hadde jeg dratt den litt lengre ville det ha passet bedre. Men samtidig så er dette bare for og beskytte da forskjermene virkelig får kjørt seg. Og får andre som har f11 så passet disse rett på bortsett fra 1 feste plugg(øverste) og denne er ikke nødvendig. E90: F11: Endret November 26, 2018 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 det så jo bedre ut enn og ikke ha noe beskyttelse der:) kanskje man kan varme og bruke dobbel sidet teip og feste dem med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 20, 2019 Share Skrevet Oktober 20, 2019 @Sand1 Hvor kjøpte du skvettlappene fra? (eventuelt dele nr). Er bildene fra en E90 LCI M-Sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Oktober 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2019 På 9.7.2019 den 17.29, kotnes skrev: det så jo bedre ut enn og ikke ha noe beskyttelse der:) kanskje man kan varme og bruke dobbel sidet teip og feste dem med? Det er mye bedre enn og ikke ha noe der ja😊 Har varmet opp endel , og prøvd og forme det så godt har latt seg gjøre. 2 timer siden, heineoen skrev: @Sand1 Hvor kjøpte du skvettlappene fra? (eventuelt dele nr). Er bildene fra en E90 LCI M-Sport? Ble noe ebay skvip, da jeg ikke var sikker på om de kom til og passe, men viste seg og være orginale allikevel. skal være samsvar med 82160444080. Er montert på en e90 lci m-sport, Så de 3 første bildene er fra denne😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 @Sand1 Takk, da får jeg søke litt der med det delenummeret :) Passet monteringshullene som er der fra før eller måtte du feste dem på annen måte? Har ikke sjekket, men regner med klipsene sitter på bilen alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 Det er lurt å ha klar folie bak skvettlappene fordi de kan ha en lei tendens til å lage stygge merker i lakken grunnet gnissing med møkk og småstein som setter seg mellom skvettlappen og lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 @Krisfje Noen tips til hvor man kjøper klar folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 På 29.10.2019 den 14.23, heineoen skrev: @Krisfje Noen tips til hvor man kjøper klar folie? Alt fra Biltema til Ebay og leverandører av folie i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 31, 2019 Share Skrevet Oktober 31, 2019 På 21.10.2019 den 0.08, Sand1 skrev: Det er mye bedre enn og ikke ha noe der ja😊 Har varmet opp endel , og prøvd og forme det så godt har latt seg gjøre. Ble noe ebay skvip, da jeg ikke var sikker på om de kom til og passe, men viste seg og være orginale allikevel. skal være samsvar med 82160444080. Er montert på en e90 lci m-sport, Så de 3 første bildene er fra denne😊 Handlet du skvettlapper til f11 fra eBay? Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Oktober 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2019 (endret) 5 timer siden, Skulebollen skrev: Handlet du skvettlapper til f11 fra eBay? Har du link? De til f11 handlet jeg av gs(originale), i å med at jeg viste sån halvveis at de kom til og passe. 82162155858 Endret Oktober 31, 2019 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 På 29.10.2019 den 14.23, heineoen skrev: Noen tips til hvor man kjøper klar folie? @heineoen Hallo! Hva jobber jeg med da? 😅 💁♂️ heineoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 Det er sant @Designer !😀Passet monteringshullene på E90 LCI M-Sport som er der fra før eller måtte du feste dem på annen måte? @Sand1 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet November 1, 2019 Forfatter Share Skrevet November 1, 2019 8 timer siden, heineoen skrev: Det er sant @Designer !😀Passet monteringshullene på E90 LCI M-Sport som er der fra før eller måtte du feste dem på annen måte? @Sand1 Var et hull som ikke passet, men det var ikke nødvendig da den sitter godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå