HannjOnsøien Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 Som tittelen sier.. Jeg har en 96' E36, 328i.. Den har ødelagt radiator, eksosanlegget lekker, å litt annet småplukk.... Men dette har jeg planer om å fikse. Mitt spørsmål er.. Hvilke mods har dere gjort på deres E36? Jeg skal bytte deler av/hele eksosanlegget uansett, så her har jeg planer om å kjøre på med et bra anlegg... Radiator og radiatorvifte blir også byttet ut med et custom fra mishimoto.. Coilovers vil også bli vurdert.. Anbefales noen merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Kom med noen bilder av bilen din da vel. Tipper du får noen forslag da :) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannjOnsøien Skrevet November 20, 2018 Forfatter Share Skrevet November 20, 2018 12 hours ago, Peak said: Kom med noen bilder av bilen din da vel. Tipper du får noen forslag da Har desverre ikke mulighet til å ta bilder av den nå, siden jeg er i Forsvaret.... Denne ligner veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Nydelig med mtech styling slik som på bildet behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører. Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært. HannjOnsøien reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannjOnsøien Skrevet November 20, 2018 Forfatter Share Skrevet November 20, 2018 3 hours ago, Evopower said: Nydelig med mtech styling slik som på bildet behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører. Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært. Har sett folk montere m50 innsug ja, så det var i tankene, samt eksos... Er ikke coilovers anbefalt? Vil definitivt vurdere bilsteins og fjører ja!🙂 Tusentakk for forslagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå