Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 Solgte M5'en for noen måneder tilbake og nå klær det i fingra etter å ha noe å drive med. Har sett ett E36 prosjekt som fanget min interresse. Eneste jeg har noen spørsmål om er motor. Det sitter en m50tub20 i bilen nå men selger har en m50b25 fra e34 med motornett som følger med. Trengs det nøkler, hjerne og ews fra b25'n for å få motoren til å starte. Begge motorene er m50 så det skal vel være mulig? Og det andre er at b25 ikke har papirer vil det være mulig å godkjenne b25'n, har jo blitt litt enklere å godkjenne annen motor enn orginalt de siste årene så håpe finnes, men det henger i en tynn tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 (endret) @Fekzen fikser vel standalone ECU til disse uten større problem? Endret November 19, 2018 av scoot Fekzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 19, 2018 Forfatter Share Skrevet November 19, 2018 Ja, ecu er jeg egentlig ikke så rett for. Er det andre som jeg ikke er helt sikker på. Har handlet ecu med kompressor software og kodet bort ecu av Andreas før. Seriøs type. Fekzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå