Hpi Skrevet Desember 1, 2018 Share Skrevet Desember 1, 2018 Hei, fikk en ganske saftig steinsprut i frontvindu da jeg var en tur til Stockholm nylig. Tenkte å få fikse det selv om det ikke er i siktlinje. Hvor går man for å fikse slik? Regner ikke med at Bavaria driver med slik? Vi har Hurtigruta og Riis i hvert fall her i Haugesund og noen andre også tror jeg. Hvis man må bytte vindu lar dere disse gjøre det eller går dere på Bavaria? Får man originalvindu selv om man går til disse som driver kun med bilglass? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2018 Share Skrevet Desember 1, 2018 Jeg har egentlig bestandig gått til typen uoriginale verksted med ruteskift. Har bestandig vært fornøyd med disse. Usikker på om ruten er original, men de har samme funksjonene. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Desember 1, 2018 Share Skrevet Desember 1, 2018 De som driver med bilglass fikser det (hvis det er mulig å fikse da. Ikke alle skader som kan fikses uten å bytte rute) Mener at det er mange forsikringselskap lar deg slippe egenandel hvis ruta kan repareres uten å byttes. Jeg byttet på frontrute min gamle E61 hos lokalt firma som driver med bilglass. I følge han så var det ingen garanti for å få orginalrute hos merkeverksted ettersom de ofte satte bort bytting av frontrute. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2018 Takk for svar folkens. Da tar jeg turen til Hurtigruta eller Riis på Mandag. Jeg bytta frontrute på min forrige bil hos et Bosch verksted. Tror de gjorde det på karosseri avdelingen men det er ikke sikkert. Vet heller ikke om ruta var original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå