vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Hei. Har lagt merke til at det kommer enn slags durelyd fra varmeapparatet, når jeg skrur den opp litt på høyre hastighet. Fant noen tråder inne på et utenlandsk forum, og der så det ut til at dette ikke var så uvanlig på f30/31 Noen som vet hva feilen kan være? Mvh. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Første som treffer meg siden du sier "når jeg skrur den høyere...", er at det muligens kan være kupevifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) 4 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Første som treffer meg siden du sier "når jeg skrur den høyere...", er at det muligens kan være kupevifta? Okei, men må viften skiftes eventuelt da? Syntes dette er litt tidlig, da bilen bare har passert litt over 70 på telleren. Endret Desember 13, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) @vegard89 Det kan jo være noe inni der som forårsaker ulyd (løv f.eks.), men som oftest er det slakk som gjør at vifta treffer her og der når den spinner. Slektning av meg bytta kupevifta på sin f31 når den hadde gått 37 000, men er enig i at den burde tåle mer i ditt tilfelle Endret Desember 13, 2018 av ///M-ini95 vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 1 time siden, vegard89 skrev: Okei, men må viften skiftes eventuelt da? Syntes dette er litt tidlig, da bilen bare har passert litt over 70 på telleren. Hvis vifta har greid seg i 70 000 km, så er det bra på F3x😂 vi bytter di hver dag. Er lager vare til og med. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) 3 timer siden, lagunilla skrev: Hvis vifta har greid seg i 70 000 km, så er det bra på F3x😂 vi bytter di hver dag. Er lager vare til og med. Åja såpass. Er litt dårlig at en vifte ikke holder lengere enn det. Er det mye jobb og bytte selv? Endret Desember 13, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 1 time siden, vegard89 skrev: Åja såpass. Er litt dårlig at en vifte ikke holder lengere enn det. Er det mye jobb og bytte selv? Neida, lett å bytte. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) 1 time siden, lagunilla skrev: Neida, lett å bytte. Okei, vet du hvor den sitter? Eller så kan jeg prøve google litt, og se om jeg finner noe der. Endret Desember 13, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 16 minutter siden, vegard89 skrev: Okei, vet du hvor den sitter? Eller så kan jeg prøve google litt, og se om jeg finner noe der. Av med panelet under hanskerommet, så skal du kunne se viftemotoren lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) 5 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Av med panelet under hanskerommet, så skal du kunne se viftemotoren Okei, da er det sikkert det panelet du tar av når du skifter pollenfilter? Endret Desember 13, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 8 minutter siden, vegard89 skrev: Okei, da er det sikkert det panelet du tar av når du skifter pollenfilter? Korrekt. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 Takk for svar begge to! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå